De zottekesclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De zottekesclub

Zottegems forum
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De bedoeling van het forum

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Karen
Admin
Karen


Aantal berichten : 600
Leeftijd : 46
Location : Zottegem
Registration date : 14-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptywo sep 19, 2007 12:32 pm

De bedoeling van dit forum is in alle vrijheid een babbeltje kunnen doen. Maar natuurlijk wordt er van iedereen verwacht dat er respect is voor de mening van een ander en dat de topics ook beleefd blijven tegenover anderen.

Dit forum is enkel voor leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zottekesclub.actieforum.com
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptywo jan 23, 2008 11:36 pm

Klein vraagje...ik weet iemand die graag evt bij ons forum zou komen.
Mag dit? Kan dit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Karen
Admin
Karen


Aantal berichten : 600
Leeftijd : 46
Location : Zottegem
Registration date : 14-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 10:23 am

Van mij mag dat ja, ik weet niet wat de rest ervan denkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zottekesclub.actieforum.com
vanessa

vanessa


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 47
Location : zottegem
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 10:45 am

Ik heb daar geen probleem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lacaveprive.be
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 2:25 pm

Het is wel iemand die ik zelf eigenlijk niet ken...iemand van Zottegem waar ik mee aan de praat geraakt ben lol! (haar naam is Vanessa Declerck en ze heeft twee kindjes, Senne en Sander)

Kan zij hier dan gewoon als ze zich inschrijft op het forum of moet ze een mail krijgen met toestemming of hoe zit dat dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Karen
Admin
Karen


Aantal berichten : 600
Leeftijd : 46
Location : Zottegem
Registration date : 14-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 2:55 pm

Ze moet zich aanmelden en dan geef ik toestemming en dan kan ze alles zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zottekesclub.actieforum.com
vanessa

vanessa


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 47
Location : zottegem
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 3:50 pm

Is dat Vanessa De Clercq van 't Parksken in Balegem? De dochter van Beltrami????
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lacaveprive.be
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 5:23 pm

Geen idee....ze woont in de tweekerkenstraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessa

vanessa


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 47
Location : zottegem
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 5:24 pm

trui schreef:
Geen idee....ze woont in de tweekerkenstraat.

ah nee, dat zal dan wel een andere zijn hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lacaveprive.be
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptydo jan 24, 2008 5:26 pm

euh Beltrami? Ik ken die naam maar weet niet van waar.
Ken jij ze misschien Vanessa?
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessaken

vanessaken


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 48
Location : Zottegem
Registration date : 25-01-08

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyvr jan 25, 2008 12:28 am

Hallo allemaal,

Ik ben vanessa declerck, en niet de vanessa van Beltrami, ken ze ook wel, want ik werk namelijk bij kleding Michiels en mijn bazen zijn héél goed bevriend met haar!!
ik heb inderdaad Trui leren kennen, en ze vertelde over dit leuk forum, dus was ik reuzebenieuwd om eens hier langs te komen en hopelijk met jullie hier gezellig mee te kletsen!?

Ik heb een zoontje Senne van bijna 2,5 jaar en ééntje Sander van 15 maand.
Op 7 april mag onze Senne naar 't schoolken, kijk er al naar uit!!

jullie weten nu al meer over mij...

Ik kom zeker van de week nog eens terug piepen

Véle groetjes

Vanessa Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Karen
Admin
Karen


Aantal berichten : 600
Leeftijd : 46
Location : Zottegem
Registration date : 14-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyvr jan 25, 2008 10:44 am

Hallo,
ik zal misschien ook kort mezelf voorstellen, dan moet je niet alles gaan nalezen hé.
Ik ben dus Karen, ben 29 en ik heb een dochtertje van bijna 3 (in april) Amy en ben net zwanger van ons 2de kindje.
Ik woon in Sint-Maria-Oudenhove.

ps: kan jij alles hier lezen en beantwoorden? Want ik weet niet meer goed hoe het juist in zijn werk gaat om iemand toegang te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zottekesclub.actieforum.com
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyvr jan 25, 2008 11:21 am

Hey Vanessa, welkom he!! Mij voorstellen hoeft niet meer zeker? lol!
Ik hoop dat je het hier tof vind en dat we zo op ons gemakske kunnen verderkletsen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyvr jan 25, 2008 11:23 am

Karen schreef:
Hallo,


ps: kan jij alles hier lezen en beantwoorden? Want ik weet niet meer goed hoe het juist in zijn werk gaat om iemand toegang te geven.

Ja Karen, we zitten hier nu al een tijdje met ons 'vast' clubke he...of ben je al vergeetachtig door de zwangerschap? lol!
Ze zeggen dat he dat zwangere vrouwen meer vergeten scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessa

vanessa


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 47
Location : zottegem
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyvr jan 25, 2008 4:02 pm

Allé, ik zal mij dan ook maar voorstellen hé lol! .
Ik ben dus ook Vanessa, ben 30 jaar, woon in St Maria Oudenhove, en ben mama van drie zoontjes. De oudste is Joran 6 jaar, dan Jarno 4,5 jaar, en Jelco 3 jaar.
Ik werk ook in Zottegem.

Groetjes.


Laatst aangepast door vanessa op ma okt 13, 2008 4:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lacaveprive.be
Ellen

Ellen


Aantal berichten : 862
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyvr jan 25, 2008 8:02 pm

Amai zo raar een nieuweling lol!

Welkom hier, hopelijk schrijf je veel zodat we je snel leren kennen want dit is hier wel leu-eu-euk!! Denk dat we elkaar met z'n allen zo'n jaar of 2 kennen, van het ene forum naar het andere en 't is een leuke bende. Laughing
Voor ups kan je hier terecht maar ook vooral voor downs en frustraties, dan is er altijd wel een steunende reactie!

Voila, ik ben dus Ellen en woon in Steenhuize, met man en Eva van bijna 3 (maart) en werk ook in Zottegem, op het industrieterrein bij Savat (confiserie).
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessa

vanessa


Aantal berichten : 224
Leeftijd : 47
Location : zottegem
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyza jan 26, 2008 12:38 am

Ellen schreef:
Denk dat we elkaar met z'n allen zo'n jaar of 2 kennen, van het ene forum naar het andere en 't is een leuke bende. Laughing

Is meer dan twee jaar hé Ellen, want jullie waren allemaal zwanger of nog net niet? Dus is al bijna 3 jaar hé.
lol! De tijd vliegt hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lacaveprive.be
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyza jan 26, 2008 1:43 am

Ja iets meer dan drie jaar denk ik...ik was nog niet zo lang zwanger en Seppe word er drie in april..dus het zal zo iets zijn...

Kunnen we dan niet nakijken? Ik zal eens gaan piepen wanneer mijn eerst bericht was lol! Als het er nog op staat tenminste scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Karen
Admin
Karen


Aantal berichten : 600
Leeftijd : 46
Location : Zottegem
Registration date : 14-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyza jan 26, 2008 11:29 am

op zappy bedoel je? Ik heb het laatst nog eens terug gevonden, weet ook niet meer precies wanneer het was. Volgens mij moet het ergens februari of zo geweest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zottekesclub.actieforum.com
Ellen

Ellen


Aantal berichten : 862
Registration date : 19-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyza jan 26, 2008 4:45 pm

ja het is waar, ik betrap me er regelmatig op dat ik denk dat eva nog maar 2 is maar eigenlijk is ze al bijna 3 Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
trui

trui


Aantal berichten : 268
Leeftijd : 42
Registration date : 20-09-07

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyza jan 26, 2008 4:55 pm

Ik vind het niet meer terug...op zappy is het forum vernieuwd en zijn de berichten weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessaken

vanessaken


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 48
Location : Zottegem
Registration date : 25-01-08

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyzo jan 27, 2008 3:15 pm

Effe testen of mijn banners erop komen.... silent
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessaken

vanessaken


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 48
Location : Zottegem
Registration date : 25-01-08

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyzo jan 27, 2008 4:07 pm

Test
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessaken

vanessaken


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 48
Location : Zottegem
Registration date : 25-01-08

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyzo jan 27, 2008 4:09 pm

Nu moet het lukken lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
vanessaken

vanessaken


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 48
Location : Zottegem
Registration date : 25-01-08

De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Emptyzo jan 27, 2008 4:15 pm

nog ne keer testen !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bedoeling van het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bedoeling van het forum   De bedoeling van het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bedoeling van het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De zottekesclub :: Welkom :: Hoe en wat?-
Ga naar: